Skolas somas pasākumu atsauksmes

2.semestra nobeigumā visiem skolas skolēniem bija iespēja attālināti piedalīties Latvijas Skolas somas pasākumos. 

2.un 3.klašu skolēni attālināti izbaudīja Nila Īles mūzikas studijas izglītojošu, muzikālu darbnīcu ritma un skaņu pasaulē, kurā caur  instrumentu saspēli ar pasākuma vadītājiem, bērni iepazinās ar dažādiem perkusiju instrumentiem no visas pasaules, iepazina skaņas daudzveidīgo burvību. Nodarbība bija kā saruna mūzikas valodā, kuras laikā katram bija iespēja ne tikai skatīties un klausīties, bet arī izmēģināt savus izgatavotos mūzikas instrumentus, nospēlēt perkursiju.

Atsauksmes no skolotājiem, skolēniem un viņu vecākiem:

Skolotāja Liene:

“3.a klasei ļoti patika muzikālā nodarbība. Skolēni ir izteikuši tikai un vienīgi pozitīvas atsauksmes. Ļoti priecējis muzikālās nodarbības vadītāju vadīšanas stils – viegli saprotams, ar nelielu humoriņa piedevu un ar lielu aizrautību. Visvairāk paticis tas, ka mūzikas instrumentus var pagatavot arī paši no mājās atrodamām lietām.”

Lūk, ko saka Elizabete:

“Es noskatījos muzikālo nodarbību. Man ļoti patika. Es skatījos 3 dienas pēc kārtas. Es arī uztaisīju šeikeri un bungas uz liela katla. Stāstīja par mūzikas instrumentiem. Kādi nosaukumi un no kurienes tie cēlušies. Uzzināju kas ir perkusijas. Skatījos visas dienas pirms gulētiešanas un beigās aizmigu cik nomierinoša mūzika. Es vēl gribētu! Paldies!”

 Savukārt Kristiāns raksta šādi:

 “Man patika šeikere skaņa. Es arī ar dažiem intrumentiem aizmigu. Man patika bungas un vēl izgatavots instrumens no ķirbja.”

 Henrijs:

“Man ļoti patika Nila Īles mūzikas nodarbība, jo nodarbības laikā viņš kopā ar Maiju Īli iepazīstināja mūs ar vairākiem mūzikas instrumentiem un džambas sišanas tehniku. Man ļoti patika mūzikas instrumentu dažādība, īpaši koka varde un runājošā bunga. Noskatoties šo nodarbību, pats viegli var uztaisīt paštaisītu mūzikas( skaņu) instrumentu.”

2.c klases māmiņa”:

“Man kā vecākam bija ļoti interesanti un saistoši kopā ar savu meitu skatīties šo muzikālo priekšnesumu. Meitai patika veidot savu instrumentu, spēlēt savas bungas kopā ar vadītājiem. Prieks, ka viņa iemācījās taisīt grabuli un ritmizēt.”

2. c klases skolniece:

“Mūzikas nodarbībā rādīja dažādus sitamos instrumentus. Man vislabāk patika bongo. Es arī gribētu iemācīties spēlēt bongo. Man patika, ka pastāstīja kā mājās var izgatavot instrumentus.”

2.b klasē vecāku atsauksme par pasākumu bija lakoniska un īsa: 

,, Patika! Bērni  bungoja līdz uz spaiņiem, sita plaukstas un izmantoja pašdarinātos šeikerus! “

Skolotāja Maija: 

“3.b klases skolēni bija apmierināti par šo digitālo piedāvājumu un daži izteica lielu sajūsmu. Skolēniem bija lieliska iespēja caur datora ekrānu apmeklēt Nila Īles mūzikas studiju, lai iejustos ritma un skaņu pasaulē. Skolēni ne tikai klausījās  Nila Īles un Maijas Sējānes Īles interesanto stāstījumu un muzicēšanu, bet arī paši varēja ritmiski muzicēt ar dažādiem sadzīvē izmantojamiem priekšmetiem savās mājās pie datora ekrāna.”

1.un 4.klašu skolēni noskatījās iluzionistu Daces un Enriko Pecolli izrādi “Alise Brīnumzemē.”

Pazīstamie iluzionisti Dace un Enriko Pecolli radījuši jaunu teatralizētu cirka izrādi visai ģimenei. Izrādē ir koši, pasakaini  Elitas Platmalnieces kostīmi, iluzionistu un akrobātu triki. 

1.A klases skolēnu atsauksmes:

Imants: “Man patika pūķi un maģiskie triki, bija ļoti interesanti.”

Paula: “Patika balts un melns trusītis, kuri veica fokusus.”

Reinis: “Bija daudz interesantu notikumu, visvairāk patika akrobātu triki.”

Ārons: “Izrāde patika, ļoti patīk pūķi.”

1.c klases skolēnu atsauksmes par izrādi:
“Patika cirka elementi, vingrojumi ar riņķi, triki uz krēsliem, žonglēšana, kā veidojās burbuļi, patika tēli, bet lielākā daļa skolēnu izteicās, ka būtu interesantāk to visu redzēt klātienē. Skatoties video, nav tik efektīvi, kā tas būtu klātienē.”

4.c klases skolēnu atsauksmes:

“Izrādē man ļoti patika tas, ka tur bija daudz akrobātu, kuri izpildīja dažādus interesantus un aizraujošus trikus. Es gribētu pajautāt, kā izrādes veidotājiem izdevās izveidot augumā tik lielus personāžus? Es piedāvātu izrādē iesaistīt arī bērnus, jo, manuprāt, tā būtu jautrāk un interesantāk.

Man patika visi maģijas triki un it īpaši tie, kuri likās neiespējami.”

No pārrunām par izrādi skolotāja Laila uzzināja, ka bērnus mulsināja muzicēšana izrādes sākumā un ūdenspīpes smēķēšana. Īpaši paticis akrobātika gaisā, mistiskais cilvēks zem palaga.

Skolēni labprāt redzētu šo izrādi klātienē.

 1.1c klases atskaite par Daces un Enriko Pecolli izrādi “Alise Brīnumzemē”.